Czasami człowiek musi, inaczej się udusi …

Mając 3 lata nauczyłam się czytać i pisać – od tego czasu minęło 30 lat i czynności te nadal są moimi ulubionymi🙂 Cóż więcej mogę o sobie powiedzieć, jeżeli nie to że kocham czytać i świerzbią mnie palce, żeby sobie popisać ? Właściwie nic … Nawet zawód wybrałam sobie z premedytacją – jestem tłumaczką🙂

Witajcie, moi goście – kimkolwiek jesteście. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój blog!

About starastajnia


4 responses to “Czasami człowiek musi, inaczej się udusi …

  • DPS

    Kto jak kto, ale ja na pewno będę dobrze się u Ciebie czuła. Zbudowałaś wyjątkowy dom i zapełniasz go wyjątkowymi przedmiotami. Na ten komplet chippendale skręciło mnie z zazdrości dzisiaj…😳😉
    Będę na pewno do Ciebie zaglądać, byleś tylko pisała!😀

  • Joliska

    Asiu,
    dopiero dzisiaj kliknęłam Cię na Muratorze – mam koleżankę o tym samym imieniu i nazwisku i byłam ciekawa, czy Ty i ona to jedno … Okazało się, że nie, ale … Czyta się Ciebie pięknie, ogląda wspaniale i zazdrość człowieka z bloku bierze🙂

  • starastajnia

    przepraszam Jolu, że tak późno, ale jakos się zagapiłam🙂
    Naprawdę to samo imię i nazwisko ? Łeeee, ale fajnie!
    pozdrowienia dla ciebie i dla mojej imienniczki!!!!

  • starastajnia

    A to dopiero zbieg okoliczności! Chętnie bym poznała swoją imienniczkę, zwłaszcza że też buduje (?)
    Pozdrowienia dla Was obu!

Skomentuj

