Dąbroszyn, moja mała ojczyzna :P

Mieszkam sobie, jak już wiecie lub się domyślacie w Starej Stajni. Stajenka jest moją ostoją – wracając z pracy zjeżdżam z górki do mojej wioski, w której stoi mój dom i czuję jak zostawiam za sobą wszystkie troski i kłopoty związane z pracą. Moja granica między pracą a życiem prywatnym leży właśnie na górce dąbroszyńskiej🙂
Pozornie Dąbroszyn wygląda jak inne wioski – trochę zaniedbany, z przebiegającą drogą szybkiego ruchu. Dla mnie to miejsce magiczne, bo historyczne!
W tej kategorii będę chciała opisać trochę mojego świata, do którego zapraszam Was serdecznie!

About starastajnia


2 responses to “Dąbroszyn, moja mała ojczyzna :P

Skomentuj

