http://www.muzeumsecesji.pl//

Mówiłam, że będę zamęczać ? mówiłam … dzisiaj będzie lajcikowo, bo pokażę fajną stronę www, na której znaleźć można nie tylko informację, co to jest art nouveau, ale również obejrzeć, dlaczego niektórzy umierają z zachwytu oglądając ją🙂

W Polsce jedynym miastem, które należy do sieci miast secesyjnych jest Łódź … piękna i zdobna, aż chce się wracać i oglądać😉 Nie tylko wille i kamienice czynszowe posiadają w Łodzi zdobienia typowe dla tego nurtu – co ciekawe, również budynki fabryczne mogą poszczycić się mianem budownictwa secesyjnego. Cudne, warto obejrzeć!

kliknij tutaj – Muzeum Secesji

About starastajnia


2 responses to “http://www.muzeumsecesji.pl//

  • ma.ol.su

    Już chciałam zaprotestować, bo moja rodzinna (prawie) Jelenia Góra także ma się czym pochwalić, ale łącze przeniosło mnie do świata secesyjnego. A tam przykłady.

    Także podoba mi się ten okres. Uważam go za taki „kobiecy”.

  • starastajnia

    Masz rację, będąc ostatnio w Jeleniej udało mi się wypatrzyć kilka pięknych jej przykładów. Zajrzałam właśnie na stronę muzeum i widzę, że założyciele nie próżnują🙂 Ale moich perełek nie ma – wkleję je później🙂 Oprócz secesji jest jeszcze kilka pięknych okresów, które uwielbiam … będę pisać o nich już niebawem🙂

Skomentuj

