Przedstawiam wam Tabby :-)

Jeżeli mysleliście, że mój zapas kotów kończy się na zdolnym mysim mordercy zwanym Śpioszkiem, to pomyliliście się😀 Jest jeszcze Tabby … w domu zwana Kicią.

Krótko po tym, jak w naszym domu zamieszkał Śpioszek poznałyśmy z Julką Tabby. Julka to moja córeczka, ma 5 lat i chodzi do przedszkola. Idąc rankiem na zajęcia zobaczyłyśmy na schodkach prowadzących do przedszkola małą wystraszoną kicię. Wszyscy głaskali ją i mówili, jaka jest śliczna. No, chleba to z tego nie było, ale kotek był chyba spragniony pieszczot, bo łasił się ile wlezie…

Zeszło mi trochę dłużej na rozmowie z panią przedszkolanką, więc wychodząc z budynku nikogo już nie zastałam. nikogo z ludzi oczywiście, kotka siedziała dalej … na schodach. Pomyślałam sobie wtedy, że to musi być okropnie smutne – nawet dla kota – że raz wszyscy tak się rzucają z głaskaniem, a potem odchodzą i nikt nie zatroszczy się o to, że kot nie ma co jeść i nie ma do kogo się przytulić! To niesprawiedliwe … Chcielibyście coś takiego przeżyć sami? A może zdarzyło Wam się już wcześniej, że po tym jak byliście adorowani nagle zrobiło się jakoś pustawo ? No właśnie …

Więc wzięłam kotkę pod pachę, pojechałam do Maćka – weterynarza i założyłam małej książeczkę🙂 Zastanawiające, ale on mnie o nic nie pytał … Zresztą, o co tu pytać? Kot jaki jest, każdy widzi, nie ? 

Tabby

Tabby jest piękna, chociaż bardzo tajemnicza. Los nie potraktował jej chyba zbyt lekko, bo nie ma specjalnie do nikogo zaufania. Chadza własnymi drogami, czasem przychodzi na kolana, żeby się przytulić i oślinić przy okazji😉 ale w przeciwieństwie do Śpioszka odnosi się do wszystkiego z rezerwą – nawet do jedzenia🙂

Od czasu kiedy się u nas pojawiła, czyli od zeszłego września, nieustannie walczy ze Śpioszkiem o władzę. Dzięki temu my mamy święty spokój (wcześniej nie można było przejść spokojnie w rajstopach przed kotkiem :-P), tylko od czasu do czasu wyciągamy odkurzacz i zbieramy latające, powyrwane włosie.

bójka

About starastajnia


3 responses to “Przedstawiam wam Tabby :-)

  • ma.ol.su

    Wasza Tabby jest kropka w kropkę do naszej kocicy Duni podobna.
    W dodatku nie tylko zewnętrznie, ale i z charakteru ; Dunia także tajemnicza jest, wojownicza, niedotykalska, i w ogóle księżna udzielna. Jest mamą Lolity. Ma już dziewiąty roczek. Ale „trzyma” się świetnie i często jak małe kocię zachowuje.

  • starastajnia

    Tabby to pupilka mojego małża … mnie traktuje mało poważnie🙂 za to mój Śpioszek śpi pod kołderką wtulony we mnie🙂

  • Tess

    Świat bez kotów byłby smutny niesłychanie. Nic nie zastąpi kociego mruczenia. Serdeczne pozdrowienia od mojej kociej dziesiątki

Skomentuj

