Zasłonki z lumpeksu :-)))

Byłam dzisiaj w lumpeksie i odkryłam piękne angielskie zasłony na okna!!! Cuuuudo!!!! Beżowe, w piękne kwiaty – takie, o jakich marzyłam do naszej stajenki🙂 Szkoda tylko, że były tylko dwie sztuki … Oczywiście cennik był w oparciu o wagę😀 – zapłaciłam niecałe 60 zł za kompletne nowiutkie zasłony w stylu Laura Ashley, do natychmiastowego powieszenia – są pięknie odszyte, bez skazy, z wszytą taśmą … A ja tu latam po internecie i szukam, a lumpeks mam na przeciwko pracy … Jeszcze dużo się muszę nauczyć widać!

Zasłony są w takim stylu, tylko trochę bardziej beżowe i kwiatki różnokolorowe🙂zasłonki angielskie

 

Te zresztą bardzo mi się podobają – pochodzą ze sklepu internetowego www.dekoria.pl. Napisałam do nich maila z prośbą o pomoc w wyborze obicia na sofy – mają piękne tkaniny obiciowe oraz dodatki typu firanki, zasłonki, poduszki, narzuty, akcesoria kuchenne, etc. etc. Mnie najbardziej podoba się kolekcja Londres (to ta powyżej). Ceny też w miarę, a szyją gratis🙂

Tylko co zrobić z kotami??? Jak oduczyć je drapania?! Brak mi słów … przecież nie wyrzucę gadzin na dwór ?😦

About starastajnia


Skomentuj

