Dąbroszyńskie wesela …

Ci, którzy mieszkają na wsi, wiedzą o czym piszę … tak mi się przynajmniej wydaje🙂 14 lutego zostaliśmy z Jackiem zaproszeni na ślub Asi i Pawła – dwoje młodych z naszej wioski. Weselicho było cudowne, bawili się prawie wszyscy ludzie z Dąbroszyna, bo jak to zwykle bywa cała wieś to „krewni i znajomi królika”😀 Już dawno tak się nie wyszalałam w dobrze sobie znanym gronie – dziękuję Wam, Asiu i Pawle🙂 !!! Tym, którzy nie mieli okazji być, polecam zdjęcia z imprezy, które sukcesywnie wkleję :-) … Poniżej orkiestra weselna Emila, za nią para młoda i goście dołączający w drodze do kościółka wiejskiego. A wszystko to na tle naszej starej chałupy🙂

dsc05253

About starastajnia


2 responses to “Dąbroszyńskie wesela …

  • Asia (sąsiadka)

    Właśnie zobaczyłam jakiś wpis na mój temat :)Dziękuję za miłe słowa i bardzo się cieszę, że jesteście zadowoleni. Eh, chciałoby się wrócić do tej imprezy.
    Dziękujemy, że przyszliście i mam nadzieję na jeszcze niejedną wspólną imprezę🙂

  • starastajnia

    no pewnie, że jesteśmy!!! Było super i tylko czekamy na kolejną okazję🙂
    pozdrówka sąsiedzi !

Skomentuj

