Plany w stajence … wiosna przyszła, sami wiecie :-)

A  jak przyszła to ja nie umiem usiedzieć na … i już planuję zarywając nocki. Tym razem wzięło mnie za pokoje dziewczynek🙂

Szukałam i szukałam, to tu, to tam i znalazłam takie coś: www.niebieskiemigdaly.com. Tak w zakładce nasze pomysły znajdziecie piękne różowe pokoje, wyposażone w białe mebelki i wiklinowe dodatki. Cuuuuuudo!!!!

Tylko te koszty😦

Nic tam, zodiakalne Barany🙂 uwielbiają wyzwania!!! Nie da się drzwiami? wejdziemy oknem …. Powędrowałam do Obi i znalazłam cudowne tapety rasch w rozsądnej cenie:

Rosalie 2010 kratka vichy róż

Rosalie 2010 kratka vichy róż

 Powyżej piękna krateczka vichy, która może robić za tapetę pod bordem lub górę, jak kto woli …. W sam raz do dziewczęcej sypialni. Koszt niewielki – niecałe 30 zł za rolkę, czyli grosze w porównaniu z cenami tapet w migdałach🙂

Do tego bordzik I love tea w kwocie tylko 26 zł za rolkę (dostępne też bordy w elfy, ale ja chciałam tradycyjnie :-):

Rosalie 2010 I love tea

Rosalie 2010 I love tea

Do tego można dobrać na przykład tapetę w miętowe groszki i mamy taki zestaw:

Rosalie 2010

Rosalie 2010

 

Kwiatki też piękne są, można poszaleć ….🙂

Ech, czeka mnie sporo pracy, może ktoś podrzuci linka do dobrej strony o przecierkach meblowych ? Muszę jeszcze pomalować mebelki na biało i poprzecierać miejscami ….😀

About starastajnia


2 responses to “Plany w stajence … wiosna przyszła, sami wiecie :-)

  • DPS

    Aleś śliczne te tapety wynalazła!😀
    Bardzo jestem ciekawa, jak ten nowy pokój będzie wyglądał, a doi tego stara chałupa jaka będzie teraz…
    Chyba latem zajedziemy do Was w drodze na północ naszego pieknego kraju!😀

  • starastajnia

    Cieszę się, że ci się spodobały🙂
    A zaproszenie macie nieustające – jako, że wy goście jak nie-goście😉 – przyjadą, ba – nawet upieką chleb jeszcze domownikom …
    Czego więcej chcieć od „gościów”😀😀😀

Skomentuj

