Przecierka i decoupage

Przeszukałam zasoby internetu i znalazłam całkiem przydatny kurs przecierki i decoupage’u. Na stronie, którą załączam można obejrzeć, jak zrobić deseczkę z elfem – zainspirowało mnie to🙂 i mam pomysł z starą szafkę, którą przytargaliśmy z Jackiem ze starej chałupy: można by ją podobnie napierw pomalować na malinowo, a potem na biało i przetrzeć  – będzie pasować do koloru tapet w sypialni dziewczynek :-))))

www.naszehobby.pl

www.manualnie.pl

About starastajnia


4 responses to “Przecierka i decoupage

  • ma.ol.su

    Jakoś nie mogę znaleźć na blogu tej malinowej szafy, na biało przecieranej?🙂

  • starastajnia

    hmmm … bo jej jeszcze nie ma🙂 w realu …
    cały grudzień tapetowaliśmy pokoiki i na razie z uwagi na zastraszającą ilość śniegu zajęliśmy się odkopywaniem domu, samochodów i świata nas otaczającego …
    (powiem Wam w sekrecie, że tyle śniegu pamiętam tylko z dzieciństwa … ale mieszkałam wtedy w suwalskiem🙂 )

  • ma.ol.su

    A… Mazury, moja kraina ulubiona. Nie byłam od wielu, wielu lat. I nie pojadę😦

  • starastajnia

    Nigdy nie mów nigdy …🙂 Nie wiadomo co los niesie nam jeszcze … wiem, co mówię🙂

Skomentuj

