Niusy ze stajenki …

Strasznie zapracowana jestem w  tym tygodniu ….

Do stajenki przybyły karnisze w kolorze starego złota oraz wyczekane zasłony! Wczoraj ze zdwojoną siłą natarłam na sklep OBI w Gorzowie, wybrałam karnisze oraz woal na firanki kolorem pasujący do kanap. Zasłony przyszły z www.dekoria.pl – jestem bardzo zadowolona z jakości materiału i kolorów – materiał nazywa się Flowers i przypomina tkaniny używane w starych angielskich domach, szczególnie tych na wsi🙂 Wzór można obejrzeć tutaj: Kolekcja Flowers. Dzisiaj ciąg dalszy upinania i zawieszania zasłon, wprawdzie jeszcze nie uszyłam firanek ale wstępne zdjęcia w ten weekend!🙂

P5085382

P5085383

About starastajnia


2 responses to “Niusy ze stajenki …

  • podsosnami

    Eeee, loguje mnie jako coś tam. To ja, DPS.😆
    Chwilkę tylko mnie nie było, a tu tyle napisane. A co te zdjęcia takie ciemne? I gdzie te firanki? Może i ładne, ale nic nie widzę…😛

  • starastajnia

    „Dzisiaj ciąg dalszy upinania i zawieszania ZASŁON, wprawdzie jeszcze NIE USZYŁAM FIRANEK” …
    ktoś tu nie czyta ze zrozumieniem …😛
    a co do ciemnych zdjęć … zaraz dołożę jaśniejsze, te były zrobione w nocy🙂

Skomentuj

