Festyn kościelny w Dąbroszynie

Hania śpi pod opieką dziadków :-)

Hania śpi pod opieką dziadków🙂

na którym świetnie się bawiliśmy🙂 – każdy coś zrobił aby pomóc – Jacek upiekł pyszne ciasto drożdżowe, ja razem z Asią K. malowałyśmy buźki dzieciakom. Było ich tak dużo, że śniły mi się po nocach😀

Julka jako kotek :-)

Julka jako kotek🙂

Malujemy Lenkę, babcia trzyma ;-)

Malujemy Lenkę, babcia trzyma ;-)Tym razem króliczek (poznaję po kolorkach ;-))

Julka nr 2 - tym razem "subtelny" motylek ;-)

Julka nr 2 - tym razem "subtelny" motylek😉

"duża" Julka też się załapała :-)

"duża" Julka też się załapała🙂

Hania zdecydowanie wolała mazać sama niż być mazaną ;-p

Hania zdecydowanie wolała mazać sama niż być mazaną ;-p

Po pracy pyszne jedzonko !!! mniam mniam made by nasze WGD

Po pracy pyszne jedzonko !!! mniam mniam made by nasze WGD

About starastajnia


2 responses to “Festyn kościelny w Dąbroszynie

  • podsosnami

    Nooo, dziewczynki śliczne jako króliczki i inne słodziaki! Proszę, nawet nie wiedziałam, że takie talenty masz!😀

  • starastajnia

    no ba!🙂
    ja się wcale nie chwalę, ja po prostu mam talent😉 …
    a najgorsze było to, że one się strasznie kręciły😀

Skomentuj

