Stara Stajnia w Dekorii ;-)))

Na prośbę kochanej DPS-i zrobiłam bardziej słoneczne zdjęcia, na których widać już wspomniane wcześniej „dekoriowe” zasłonki. Karnisze wieszał Jacek, zasłony wybierała Asia, a doradzała Patrycja (uff, prawa autorskie mamy już za sobą :-)) W roli głównej występuje Tabby … w czasie leniwienia się na sofie🙂

A ja nie śpię, ja się wyleguję ...

A ja nie śpię, ja się wyleguję ...

 P5165629

P5165631

 

P5165623

P5165621

P5165622

About starastajnia


2 responses to “Stara Stajnia w Dekorii ;-)))

  • podsosnami

    Kochana, w takim miejscu to ja bym jak Tabby – tylko się wylegiwała…😮😀
    Pięknie to wygląda – i baaaardzo po angielsku.😉 Ale zaprę się i nie pojadę – aż Wy do nas przyjedziecie. Weźmiesz przy okazji umowę dla mnie na nasz ostatni zakup u Was.😎
    Miejsce jest prześliczne – aż zazdroszczę…😳

  • starastajnia

    Ot, uparta sztuka, ale rozumiem – TRZEBA mieć zasady🙂
    Nie bój się, wybierzemy się na 100% tylko komunie niech przejdą … w przyszłym tygodniu …
    A z tą drugą sprawą, to czego mi nie przypominasz, przecież wiesz, że ja za dużo masła jadam i mam sklerozę!🙂

Skomentuj

