Michael Lang i … ja :-)

P8017331

trochę jak mówią Rosjanie: i straszno i śmieszno🙂 A rzecz o tłumaczeniu a Akademii Sztuk Przepięknych na Przystanku Woodstock 2009, gdzie tłumaczyłam samego Michaela Langa, legendarnego założyciela Woodstocku z 1969 roku – czasów, kiedy moja mama była nastolatką, a ja … no ja nawet w planach dalekosiężnych się nie znajdowałam🙂

Krótko o samym tłumaczeniu – chyba największy stres świata! Nic nie było słychać, bo głośniki ustawione w publiczność, strach przed tak ogromną i inną niż wszystkie publicznością. Było trochę śmiechu na początek ale jakoś poszło … chyba😛 Przeżyłam, on też🙂 Teraz z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że Michael fajny gość, ale jego żona Tamara – to dopiero fajna kobitka😀 !!!

http://www.wosp.org.pl/woodstock/woodstock2009galeria/353_michael_lang_tworca_legendernego_wodstock_1969_w_akademii_sztuk_przepieknych.html

http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=GL&Date=20090802&Category=PRZYSTANEK_WOODSTOCK&ArtNo=521191698&Ref=PH&Params=Itemnr=8

Pomagam Jurkowi Owsiakowi ;-)

Pomagam Jurkowi Owsiakowi w rozmowie🙂

P8017333

… za co dostaję autograf na plakietce !🙂

Acha … specjalny wpis dla Patrycji: Piotr Najsztub superrrrrrr!!!!😀

About starastajnia


Skomentuj

