Nazywam się Ecke … Carl Ecke :-)

… i jestem nietypowym fortepianem🙂

Dlaczego nietypowym? Bo jestem mały i mam pudło rezonansowe w kształcie dzwonu! Asia wypatrzyła mnie na allegro budując swoją Stajenkę a zasponsorowali rodzice Asi🙂 za co szczerze im dziękuję z całego serca!

Asia powiedziała, że zostałem wyprodukowany w pięknych czasach secesji – świadczą o tym moje literki oraz podstawka do nut, która jest misternie wycięta z drewna. W środku mam różne medale z imprez wystawniczych.

Skąd przyjechałem? Z Kaczanowa🙂 od pewnego miłego pana organisty … Transport nie był koszmarnie uciążliwy, porównując do niegrzecznego bębnienia dzieciaków przychodzących w odwiedziny do Stajenki to była to milutka przejażdżka :-(  Na szczęście Asia nie pozwala im bębnić zbyt długo i wysyła ich do pokoju z zabawkami.

Obecnie czekam na kompana – siedzisko fortepianowe – oraz stroiciela fortepianów, który pomoże założyć czekające struny i pozwoli mi wreszcie zabrzmieć jak najlepiej!

Pewnego razu Asia znalazła mojego kuzyna w internecie! http://www.markgoodwinpianos.co.uk/piano/a001-carl-ecke-double-curved-baby-grand-piano   Był koloru brązowego i prezentował się całkiem całkiem … Asia napisała do jego właściciela, sądząc że uzyska może więcej informacji dotyczacych mojego pochodzenia. Poniżej fragment listu, w ktorym okazuje się, że moja kondycja jest duuuużo lepsza niż mojego kuzyna🙂

Asia napisała:

Hello Mark,
I have just found your notes concerning this Ecke’s double curved baby grand piano. I have got the same model but black one and I was really pleased to have a possibility to read a bit about this model. If you have any more information concerning the Ecke’s manufacture or this particular piano, please send me a link. Thank you in advance. Enclosed you will find a photo of my grand piano standing in my lounge.
best regards,

 A on odpisał tak:

Sadly, despite me owning one in the past, I really don’t know much at all about them. Yours looks much nice than mine actually. I would suggest you ask your question at the forums at www.pianoworld.com and see if they can help you. that’s my best advice.

Kind Regards,
Mark
http://www.markgoodwinpianos.co.uk

P5025286

About starastajnia


2 responses to “Nazywam się Ecke … Carl Ecke :-)

  • ma.ol.su

    Prezentuje się naprawdę, jeśli tak można powiedzieć, śpiewająco. I salonowo (no, może salonikowo).

  • starastajnia

    … wygląda może i dobrze, ale … no właśnie … nie może się doczekać założenia strun i nastrojenia🙂 kolejne święta przeszły bez grania kolęd, kurza melodia …

Skomentuj

