Ostatnie szlify sypialni …

Idzie jesień, moi kochani – więc pewnie więcej uwagi skupimy na wnętrzach🙂 Dzisiaj na tapecie sypialnia – dosłownie na tapecie … fototapecie …

Przyznam szczerze, że nigdy nie rozpatrywałam fototapety jako elementu mojego domu, raczej samo słowo fototapeta kojarzy mi się z wizerunkiem palm, lasów, plaży, no … może czarno-białe fotosy amerykańskich miast :-)  Mea culpa, człowiek uczyć się powinien całe życie – już nigdy nie powiem nigdy! Istnieje piękna fototapeta niemieckiej firmy Komar, która na myśl przywodzi ryciny szwedzkiego botanika Linneusza. Fototapeta jest częścią kolekcji National Geographic i została namalowana przez Marię Sybillę Merian, żyjącą a latach 1647 – 1717. Zobaczcie sami, myślę, że powinno pasować do secesyjnej sypialni🙂 Obiecuję wkleić zdjęcia po wykonaniu zadania!

ng-8-510

About starastajnia


7 responses to “Ostatnie szlify sypialni …

  • Angorek

    Asiu strzał w dziesiątkę ! … przez prawie rok po remoncie sypialni zastanawiałam się jak wypełnić wielką białą ścianę za łóżkiem … i proszę … fototapeta cudna … zamawiam!😀 pozdrawiam

  • starastajnia

    Angorek, moja już idzie🙂 z allegro – nie mogę się doczekać realizacji – Ty też pisz jak poszło kładzenie :-))))

  • fallla0

    Asia)))
    Piekna, cudo ta tapeta…
    Czekam i czekam na efekt i co….)))))))???????!!!!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie)) fallla0

  • starastajnia

    Fallla0, ten okropny brak czasu … ech … ale jeszcze dodatkowo borykam się z niemałym problemem ściany😦 Jakaś plama jest na środku, jakby regips ciągnął coś z cegły i boję się położyć tapetę bo mi się zniszczy …
    Więc kupiłam jakiś specyfik i będę najpierw usuwać skutek a potem dawać tapetkę🙂
    Angorek – czy ty już założyłaś swoją ?? Dawaj linka w tej chwili!!!

  • Żelka

    Asiu jak udalo sie z sypialnia? Dawno nic nie pisalas.

  • starastajnia

    Hej Żelko,
    wstyd się przyznać ale … nic nie ruszyliśmy😦 Za to pokoje dziewczynek wykonane, czekają na foty i wklejenie – tylko jakoś mi zabrakło weny po odejściu małego Rudzielca …
    Jeżeli macie odrobinę cierpliwości to … może zbiorę się i wrócę🙂

Skomentuj

