Ku połechtaniu … :) To tease you a bit … :)

Miały być najpierw zdjęcia pokoiku dla dziewczynek po generalnym liftingu ale pomyślałam sobie, że najpierw puszczę małą zajawkę 🙂

Oto mała Hania, która bawi się prezentem mikołajkowym w … swoim pokoju 🙂 Pokoju prawie nie widać, ale … apetyt rośnie w miarę jedzenia 😀 Już wkrótce nowe zdjęcia !

_______________________________

I thought I would show some pics of the girls’ room after the general lifting but I decided to tease you a bit first 🙂

This is my younger Hania who plays with her Santa Claus’ gift in … her room 🙂 You can’t see the room but  … appetite comes with eating 😀 New pics shall arrive soon!

About starastajnia


8 responses to “Ku połechtaniu … :) To tease you a bit … :)

  • ma.ol.su

    Proszę, moda wraca. Nawet na zabawki.
    Podobnymi domkami, no może trochę mniejszymi, bawiłam się chętnie, będąc w wieku Hani. A było to… ale, mniejsza.

    W każdym razie Wasza śliczna Hania wygląda na bardzo zabawką zaintrygowaną.

  • starastajnia

    Ja też miałam taki domek – mój zrobił mi Tato i nawet było w nim światło na baterię !
    Uwielbiałam kłaść się wieczorem na podłodze i zaglądać w oświetlone okna … co tam nie było! tapeta taka jak w moim pokoju, mebelki a w łazience Tato wkleił mi pocztówkę z Kanady z wodospadem Niagara … nadal jestem pod jego wrażeniem, naprawdę …
    A w naszym domku Hania cały czas prowadzi przemeblowanko 🙂

  • podsosnami

    No a ten domek, który ma Hania, skąd pochodzi? Też ma swoją historię?

  • starastajnia

    Ten nie ma, Mikołaj go przytaskał do domu, ot co 🙂

  • Żelka

    Ten domek wlaśnie nabywa swoja historie. 😉 A córcia Piękna.

  • starastajnia

    🙂

    dziękuję Ci Żelciu … lejesz miód na moje serce 🙂
    W przedszkolu mamy takiego chłopca, o którym mówią: jaki ładny taki niegrzeczny 😛
    Hania jest grzeczna, ale tylko przy obcych 🙂 więc o niej tak nie mówią … ale co w domu, oj …

  • Żelka

    Bo Hanki mają poczucie własnej wartosci i nie dadzą sobie w garnku mieszać. Te które znam wychodzą na tym całkiem dobrze. 🙂

  • starastajnia

    Czytasz w moich myślach – zawsze mam taką nadzieję, że pyskata nie da się oszwabić i da sobie radę w życiu !
    Ale czasami jak nam coś Haneczka powie to aż w pięty idzie … ech 🙂

Dodaj komentarz