Urodził się Rudasek !!!!! Rudasek is born !!!

Boższzzz … dzisiaj rano Drapka Sąsiadów urodziła znowu Rudaska !!!!

Poleciałam obejrzeć i …. nie chciałam wierzyć – dokładnie taki sam jak mój kochany Rudziczek🙂 Aż się nie chce wierzyć !!!

No i jak myślicie? Co będzie dalej ?😉

Well …..

_________________________________________________

Good Lord, Drapka, the neighbours’ cat delivered a red kitten again!!!

I ran to see it and … I couldn’t believe my eyes – he is exactly the same as our dear Rudziczek🙂 It’s hard to believe it!!!

So … what do you think we are going to do next?😉

Well ….

About starastajnia


4 responses to “Urodził się Rudasek !!!!! Rudasek is born !!!

  • ma.ol.su

    Jezu! Pewnie, że to Rudaskowe nowe wcielenie! Ciekawe jak też dostanie na imię? Macie 6 tygodni na zastanowienie, bo tyle powinien być maleńki na mleczku i pod opieką swojej mamy.
    Wszystkiego dobrego! Niezmiernie się cieszę.

  • starastajnia

    W zasadzie decyzja już podjęta, ale …. strasznie się boję, że znowu coś się stanie, że ta droga przebiegająca obok nas znowu zbierze krwawe żniwo😦
    Wiem, że myślenie o tym jest bezcelowe ale co zrobić? jak je uchronić?
    Oglądam strony z niewidzialnym ogrodzeniem i smutno mi – obroże kosztują niemało, a koszt wzrasta z ilością podopiecznych … Serce się kraje, niestety …

  • podsosnami

    Nie puszczaj malucha na dwór, trzymaj w domu, jak ja Nefer. Dopiero niedawno (a ma przecież juz ponad 2 lata) zaczęła niesmiało na dwór nos wysadzać.
    Coś za coś…
    Życie szczęśliwe, ale kilkumiesięczne? Lepiej też szczęśliwe, ale domowe, dłuższe…

  • starastajnia

    Albo się można wyprowadzić😛 gdzieś dalej od szosy … albo lobbować zamknięcie wsi😀
    Masz rację, tylko te moje potwory jakoś zawsze mi zwiewają na dwór między nogami🙂

Skomentuj

