Przy gorącej kozie :) At the fire (free translation, hmmm …:)

Sobota wieczór, nochal czerwony, gardełko pobolewa … więc pół-siedzę sobie i pół-leżę, ale zadowolona z losu😉 przed żarzącą kozą Jotul (chwała Norwegom!). Obok mnie Rudziejątko już bez jajek😉, ale nadal szczęśliwy (hmm, a może to nie jest najważniejsze dla facetów? przynajmniej dla kocich facetów ??), po drugiej stronie Bona chrapie w pledzik … Sama radość, naprawdę – żeby  jeszcze tylko przestało tak w gardle boleć …

W uszach Reamonn gra, wiem … stare kawałki ale takie pasujące do dzisiejszego deszczowego wieczoru.  Wpatruję się w ścianę (spokojnie, nie trzeba jeszcze wołać Panów w Białych Fartuchach … :)) Wpatruję się, bo małżonek dokonał dzisiaj drugiej próby koloru. Drugiej, bo pierwsza wcześniej opisana nie wypaliła – ciężko było znaleźć tam choćby trochę zieleni😦

Dzisiejsza próba chyba przejdzie pomyślnie, na ścianie zagościł kolor ze stajni Tikkurila/Beckers (podobno to jedno i to samo … nie wiem) K497:

na ścianie widać szarą zieleń – na ekranie chyba nie, ech … Dobrze, że ja mam wyrozumiałego męża ;P

Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko spod różanego pledu🙂

About starastajnia


9 responses to “Przy gorącej kozie :) At the fire (free translation, hmmm …:)

  • wiosanka

    Oj, coś nagle te choróbska przyszły!
    Mój synek ma anginę, u Ciebie też czytam o pledzie i bolącym gardle…
    Zdrówka Kochana, zdrówka! Ale najpierw mnóstwa upojnych chwil pod kocem z aromatyczną herbatką życzę!🙂

  • szachydladzieci

    Nie chorować , nie chorować…🙂
    Nie cierpię anginy i bólów gadła!
    Zdrowia życzę!

    Jeżeli chodzi o kolor ,
    to ja widzę niebiesko-szary,
    ale w Internecie to nigdy nic nie wiadomo.
    Krystyna

  • podsosnami

    A czegoś Ty się uparła na szarozielony?🙄
    Zielony to zimny.😉
    Ja wiem, że Ty wiesz, ale musiałam…😆

  • starastajnia

    Krystyna, no tak właśnie jest🙂 Rano jest niebieskawy, takie brytyjskie kacze jajo, a wraz z zapadającym zmierzchem staje się zielonkawy🙂 Sama się dziwię … ale tak ma być🙂

    Depsia, mam dość tych jasnych kremików, chcę trochę różnic – poza tym w sypialni mam szary z zielonymi dodatkami i jest … bosssssko😛

  • starastajnia

    aaaa, wiosanka, dzięki za życzenia – powoli się spełniają🙂 jest coraz lepiej !!!
    zresztą katar nie choroba podobno🙂

  • wiosanka

    No podobno nie😉 Ale fajnie z nim nie jest😉
    Pozdrowionka!

  • ma.ol.su

    Koza… to jest to. W dodatku porządnej firmy.

    Była nie tak dawno do kupienia, przepiękna, secesyjna cała. No, niestety, kompletny brak środków płatniczych przy kominku nas pozostawił:(

    Pozdrawiam

  • stara stajnia

    mnie się też kiedyś taka koza spodobała. I już prawie ją nabyliśmy ale … kolega zdun nas przestrzegł, że może być problem z paleniem w takim cudzie, bo coś tam może być popękane, itp…. i się przestraszyliśmy – tym bardziej że wchodziły w grę spore pieniądze, dużo większe niż za prostego Jotula …

  • podsosnami

    Ja to bym chciała poprosić o doinstalowanie na bloggerze u Ciebie takiego okna komentarzy, jak ma np. Zeljka. W tym, które jest teraz, nie mogę komentować, nie chce mi rozwinąć listy profili komentującego i nie chce nic przesłać, buuuuu!!!😥

Skomentuj

